Kontakt
Zaloguj

Aktualności

UWAGA! Przerwa w dostępie do profilu zaufanego

Aktualności
19 01.2024

Jak poinformowało Ministerstwo Cyfryzacji –

„z powodu prac serwisowych Profil Zaufany będzie niedostępny od piątku 19 stycznia (od 20.00) do soboty 20 stycznia (do 16.00)”.

Resort dodał, że w tym czasie nie będzie możliwości zalogowania się do usług internetowych poprzez Profil Zaufany, jak również niedostępna będzie usługa składania podpisu zaufanego.

Niedostępne będzie również:

  • logowanie do systemów państwowych przy użyciu aplikacji mObywatel;
  • logowanie poprzez e-Dowód (nie będzie dostępna aplikacja eDO App),
  • logowanie do systemów państwowych do systemów państwowych poprzez uwierzytelnianie w bankowości internetowej.

Wobec tego nie będzie można realizować poszczególnych spraw urzędowych, takich jak:

  • logowanie się do Internetowego Konta Pacjenta
  • korzystanie z usługi mObywatel;
  • składanie wniosków, w tym o 800 plus i wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego
  • zgłoszenie narodzin dziecka,
  • pobranie odpisu aktu stanu cywilnego, małżeństwa, zgonu
  • zgłoszeniu zgubienia lub zniszczenia dowodu osobistego
  • zarejestrowaniu działalności gospodarczej.

Celem prowadzonych zmian jest, jak wyjaśniono, „podniesienie stabilności i niezawodności systemów”.

Jak oceniasz nasz bank? To dla nas ważne, by świadczyć usługi na najwyższym poziomie.