Kontakt
Zaloguj

Bezpieczeństwo

Zastrzeganie kart

Postępowanie w przypadku zgubienia lub kradzieży karty


W przypadku kradzieży lub zgubienia karty należy natychmiast skontaktować się z oddziałem Banku, lub przez 24 godziny na dobę, 7 dni  w tygodniu dzwoniąc pod niżej podany numer telefonu:

  • w kraju  800 888 888
  • z zagranicy  +48 61 647 28 46

Pod powyższymi numerami telefonu można, również dezaktywować aplikację SGB Mobile np. w przypadku zgubienia lub kradzieży telefonu z zainstalowaną aplikacją.

W celu zastrzeżenia karty można także skorzystać z Krajowego Systemu Zastrzegania Kart pod numerem telefonu: (48) 828 828 828

System Zastrzegania kart to rozwiązanie, które pozwoli Ci szybko zastrzec kartę płatniczą , nawet jeśli nie znasz numeru do swojego banku. Kluczowym elementem systemu jest zautomatyzowana infolinia wykorzystująca technologię rozpoznawania mowy. Po wypowiedzeniu nazwy wydawcy karty portal przekieruje Cię do właściwej infolinii banku w celu zastrzeżenia karty.

Podstawowe zasady bezpieczeństwa

  • naucz się na pamięć kodu PIN,
  • w żadnym wypadku nie zapisuj PIN-u na karcie i nikomu go nie udostępniaj, nie przechowuj PIN-u razem z kartą,
  • kartą możesz się posługiwać tylko Ty, nigdy i nikomu nie udostępniaj swojej karty,
  • mniej zawsze przy sobie numer telefonu, pod którym możesz zgłosić zastrzeżenie Twojej karty,
  • nie noś karty razem z gotówką, dowodem osobistym i paszportem, w razie kradzieży zachowasz chociaż jedna z tych rzeczy,
  • zanim podpiszesz dowód transakcji, sprawdź, czy wpisana lub wydrukowana na nim kwota jest właściwa,
  • zbieraj rachunki – dowody transakcji na kartę i sprawdzaj ich zgodność z wyciągiem, jaki otrzymasz z Banku,
  • chroń kartę przed uszkodzeniami mechanicznymi, polem magnetycznym, silnymi promieniami słonecznymi.
Jak oceniasz nasz bank? To dla nas ważne, by świadczyć usługi na najwyższym poziomie.