Zapoznaj się z atrakcyjną ofertą jaką nasz Bank kieruje dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
Poznaj warunki atrakcyjnej oferty na produkty i usługi finansowe dla osób prowadzących gospodarstwa rolne i działalność rolniczą.
Dla przedsiębiorców przygotowaliśmy specjalne warunki ofert na produkty i usługi finansowe. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.

Komunikat dla Klientów w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej

W dniu 29 marca 2017 r. Wielka Brytania ogłosiła zamiar wystąpienia z Unii Europejskiej (UE). Od tego czasu UE wspólnie z Wielką Brytanią negocjują zasady na jakich Wielka Brytania opuści UE.

UE i Wielka Brytania w toku tych negocjacji wspólnie podjęły decyzję o ustaleniu finalnej daty wystąpienia Wielkiej Brytanii z UE ("brexit"). Zgodnie z tymi ustaleniami Wielka Brytania opuści UE o północy 31 stycznia 2020 roku. Pomiedzy UE a Wielką Brytanią osiągnięte zostało porozumienie zakładajace wystąpienie Wielkiej Brytanii na podstawie Umowy o wystąpieniu Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej z Unii Europejskiej i Europejskiej Wspólnoty Energii Atomowej ("Umowa o wystąpieniu"). Z chwilą podpisania Umowy o wystąpieniu zakończy się zagrożenie związane z bezumownym wystąpieniem Wielkiej Brytanii z UE (tzw. "hard brexit") z dniem 31 stycznia 2020.

Zgodnie z postanowieniami Umowy o wystąpieniu od dnia 1 lutego 2020 roku w relacjach między Wielką Brytanią a UE obowiązywać będzie tzw. okres przejściowy.

Zgodnie z obecnym stanemuzgodnień okres przejściowy ma trwać do dnia 31 grudnia 2020 roku. Co do zasady, w okresie przejściowym prawo Unii ma nadal zastosowanie do Zjednoczonego Królestwa i na jego terytorium, a zatem Wielka Brytania będzie traktowana jakby nadal była Państwem Członkowskim UE.          W polskim prawie wskazany powyżej okres przejściowy został potwierdzony na mocy Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o okresie przejściowym, o którym mowa w Umowie o wystąpieniu Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej z Unii Europejskiej i Europejskiej Wspólnoty Energii Atomowej.

W ten sposób uregulowane wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE (tj. na podstawie Umowy o wystąpieniu) powinno wyeliminować ryzyko pojawienia się nieprzewidzianych zaburzeń w gospodarce. Nie można jednak wykluczyć, że sam fakt wystąpieniapaństwa członkowskiego z UE,  może pociągnąć za sobą pewne zmiany ekonomiczne, w tym wzrost zmienności cen instrumentów finansowych czy też zmiany kursów walutowych, co- biorąc pod uwagę relacje między Bankiem a jego Klientami może mieć wpływ na zobowiązania wynikające ze stosunków umownych.

Warto także wskazać, że zgodnie z decyzją Europejskiej Rady ds. Płatności z dnia 7 marca 2019 r., Wielka Brytania będzie mogła być częścią Jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA), co gwarantuje możliwość realizacji przelewów SEPA i przelewów TARGET w Wielkiej Brytanii.

Sam brexit w trakcie trwania okresu przejściowego nie będzie miał wpływu, na gruncie prawa polskiego, na prawa Klienta, w tym możliwość odstąpienia od umowy przez Klienta lub jej zmiany zarówno na zasadach ogólnych określonych w prawie, jak i w umowie.

Podczas okresu przejściowego UE i Wielka Brytania będą negocjować porozumienie, które ma regulować stosunki pomiędzy krajami członkowskimi UE i Wielką Brytanią po 31 grudnia 2020 roku. Brak zawarcia tej umowy lub przedłużenia okresu przejściowego może spowodować powstanie podobnych skutków, które miały być konsekwencją tzw. "hard brexit".

Ponadto pragniemy przypomnieć, że zgodnie z obowiązującą Ustawą z dn. 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji, środków deponentów- obywateli Wielkiej Brytanii złożone w polskich bankach, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, są objęte gwarancją depozytów do kwoty 100.000 EUR na zasadach określonych w tejże Ustawie.

Bank na bieżąco monitoruje rozwój sytuacji związanej z brexitem i jego potencjalnymi skutkami. Bank będzie odrębnie informował, jeśli wystąpią w procesie brexitu zdarzenia, które będą ewentualnie wymagały podjęcia stosownych działań przez klientów.

Niedostępność Express Elixir

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 22 lutego 2020 r. Express Elixir (płatności natychmiastowe) w godzinach od 13:00 - 15:00 będzie dla klientów niedostępny w zakresie nadawania i odbierania zleceń.

Ponadto w dniu 23 lutego 2020 r. w godzinach 00:00 - 03:00 nie będzie dostępna autoryzacja on-line, transakcje wykonywane kartami będą w oparciu o autoryzację zastępczą, natomiast wykonywanie transakcji przy użyciu BLIK nie będzie możliwe z powodu niedostępności systemu online.

Za niedogodności przepraszamy.

Prace administracyjne 12.02.2020 r.

Szanowni Państwo,

Dnia 12 lutego 2020 r. w godzinach 06:30 - 07:00 oraz 22:00 - 22:30 po stronie SGB prowadzone będą prace administracyjne.

W związku z pracami we wskazanych okresach czasowych występować mogą krótkotrwałe przerwy w działaniu autoryzacji transakcji wykonywanych kartami oraz transakcji BLIK.

                                          

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

 

Noworoczne spotkanie biznesowe

W dniu 24 stycznia 2020 r. odbyło się pierwsze w historii Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie noworoczne spotkanie biznesowe. W spotkaniu biznesowym uczestniczyło 140 osób ze wszystkich oddziałów naszego Banku. W trakcie spotkania odbyły się cztery prezentacje firm współpracujących z bankiem:

- SGB-Bank S.A.

- SGB Leasing Sp. z o. o.

- InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

- Generali Investments TFI S.A.

Klienci mogli poznać szczegóły oferty wyżej wymienionych firm, a także wymienić się poglądami oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe.

Niewątpliwą atrakcją wieczoru było losowanie nagród ufundowanych przez naszych partnerów biznesowych, a także nasz Bank. Zwycięzcom gratulujemy.

Klientom dziękujemy za przybycie i możliwość wymiany poglądów i doświadczeń.

                                                                                                                             Zarząd RBS Lututów

Galeria

Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...

 

Płatności mobilne w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Lututowie

 

Płatności mobilne w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Lututowie

Rejonowy Bank Spółdzielczy od lat odpowiada na potrzeby swoich klientów. Dlatego też oferujemy całą gamę usług umożliwiających dokonywanie transakcji bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dzisiaj smartfon, tablet, czy smartwatch towarzyszy nam częściej niż portfel. Dzięki urządzeniom mobilnym oraz płatnościom mobilnym możesz łatwo i bezpiecznie płacić w sklepach, internecie, aplikacjach mobilnych, a także wypłacać gotówkę z bankomatów. Poznaj ofertę usług mobilnych w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Lututowie i płać jeszcze wygodniej!

Klienci Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie mogą już korzystać z płatności mobilnych w systemie BLIK, Google Pay, Apple Pay orazGarminPay.

Z płatności BLIK może skorzystać każdy, kto posiada aktywną aplikację Portfel SGB z dodaną przynajmniej jedną kartą. Do Google Pay, Apple Pay iGarminPay możemy dodawać karty VISA i Mastercard. Tym samym Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie dołącza do grupy najbardziej zaawansowanych technologicznie polskich instytucji finansowych.

Czytaj więcej...

BLIK: Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB.

Gdzie znajdę BLIKA?

W aplikacji Portfel SGB, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i AppStore na swoim smartfonie.

W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.sgb.wallet

App store https://apps.apple.com/pl/app/portfel-sgb/id1330988813?l=pl

BLIKUJ mądrze

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Dowiedz się więcej na www.sgb.pl/blik

Czytaj więcej...

GOOGLE PAY: Prosty i komfortowy sposób płatności w sklepach stacjonarnych i internecie przy użyciu smartfona. Google Pay zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do przeprowadzenia transakcji. Gwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych. Płatności online są tak szybkie jak kliknięcie.

Korzyści z płatności Google Pay

Z Google Pay masz dostęp do korzyści i nagród identycznych jak w przypadku kart plastikowych. Tu nic się nie zmieni! W jednym urządzeniu masz przy sobie karty pokładowe, bilety, karty lojalnościowe i podarunkowe. Możesz śledzić swoje wszystkie zakupy, dostajesz spersonalizowane sugestie.

WAŻNE! Gdy płacisz w sklepach, Google Pay nie udostępnia faktycznego numeru Twojej karty. Twoje dane są bezpieczne!

Dowiedz się więcej na www.sgb.pl/googlepay

Czytaj więcej...

APPLE PAY
Płacąc za pomocą Apple Pay korzystasz ze wszystkich zalet kart płatniczych SGB. Płacenie w sklepach, aplikacjach i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

Korzyści z płatności Apple Pay
Płacąc za pomocą Apple Pay oraz iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca, korzystasz ze wszystkich przywilejów kart SGB. Płacenie z Apple Pay jest proste i bezpieczne ponieważ dane Twojej karty nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji.

Jak używać Apple Pay
Apple Pay to łatwiejszy i bezpieczniejszy sposób płacenia w sklepach, aplikacjach i internecie. Możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień. Apple Pay to także bezpieczniejsza i szybsza metoda płatności w sieci i aplikacjach, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy.

Płatności Apple Pay w 3 krokach

Czytaj więcej...

Wybierz aplikację Wallet

Czytaj więcej...

Dodaj swoją kartę z aktywną funkcją zbliżeniową.
Zapoznaj się z Regulaminem korzystania z kart płatniczych SGB.

Czytaj więcej...

Płać smartfonem lub smartwatchem

Dla nas liczy się Twoje bezpieczeństwo

  • Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji.
  • Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom.
  • Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.

Jak działa Apple Pay?

Płatności w sklepach
Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń z iOS, których używasz na co dzień.Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID. Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.

Płatności w aplikacjach i witrynach internetowych
Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.

Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.

Dowiedz się więcej na www.sgb.pl/applepay

Czytaj więcej...

GarminPay
Płacąc za pomocą GarminPay korzystasz ze wszystkich zalet kart płatniczych SGB. Płacenie w sklepach, aplikacjach i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne
i poufne.

 Korzyści z płatności GarminPay
Usługa GarminPay to rozwiązanie transakcji zbliżeniowych opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu czy przekąsić coś podczas przejażdżki, usługa GarminPay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów przy użyciu wyłącznie zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu. Płacenie z GarminPay jest proste i bezpieczne ponieważ dane Twojej karty nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji.

Prywatność i zabezpieczenia

Firma Garmin bardzo poważnie traktuje bezpieczeństwo informacji o płatności. To dlatego usługa GarminPay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na naszych serwerach. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Szybka i łatwa obsługa

Wystarczy kilka szybkich dotknięć, aby uzyskać dostęp do usługi GarminPay z poziomu zgodnego zegarka firmy Garmin. Podaj hasło, wybierz odpowiednią kartę kredytową ze swojego wirtualnego portfela, a następnie przytrzymaj nadgarstek w pobliżu czytnika kart — to wszystko. Nie trzeba korzystać z telefonu, karty czy pieniędzy.

Zasięg działania

Gdzie mogę korzystać z usługi GarminPay? Niemal we wszystkich miejscach, w których można dokonywać płatności zbliżeniowych. Sprawdzaj listę uczestniczących sklepów, zgodnych banków i kart kredytowych. Ich liczba cały czas się zwiększa.

Płatności GarminPay

Czytaj więcej...

Wybierz aplikację Garmin Connect Mobile

Czytaj więcej...

Dodaj swoją kartę z aktywną funkcją zbliżeniową.
Zapoznaj się z Regulaminem korzystania z kart płatniczych SGB.

Czytaj więcej...

Płać zegarkiem.

Przytrzymaj przycisk akcji aby uruchomić menu sterowania.

Podczas otwierania portfela po raz pierwszy, zostaniesz poproszony o podanie hasła utworzonego podczas instalacji.

Jeśli do portfela Garmin Pay dodano wiele kart płatniczych, wybierz, aby zmienić kartę na inną.

Wybierz kartę i w ciągu 60 sekund zbliż zegarek do terminala.

Zegarek zacznie wibrować i zostanie w nim wyświetlony symbol ok.

Płatność została zrealizowana.

Dowiedz się więcej na www.sgb.pl/garminpay

Bankomaty bezprowizyjne

Skorzystaj z bezprowizyjnych bankomatów SGB  w całej Polsce.

Wyszukaj na mapie lokalizację bankomatów w Twojej okolicy.


Przekazy zagraniczne

Otrzymywanie przekazów z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
BIC/SWIFT GBWCPLPP oraz numeru Państwa rachunku w systemie IBAN. Przed numerem rachunku dodajemy dwie litery: PL

Kontakt

Centrala banku
Rejonowy Bank Spółdzielczy
w Lututowie,  98-360 Lututów,
ul.Klonowska 2
tel. 43 871 40 23,
tel. 43 871 49 90
godz. otwarcia: pn.-pt. 7.45-16.00

email: rbslututow@pro.onet.pl