Zapoznaj się z atrakcyjną ofertą jaką nasz Bank kieruje dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
Poznaj warunki atrakcyjnej oferty na produkty i usługi finansowe dla osób prowadzących gospodarstwa rolne i działalność rolniczą.
Dla przedsiębiorców przygotowaliśmy specjalne warunki ofert na produkty i usługi finansowe. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.

PSD2?

Rozporządzenie Delegowane Komisji (UE) 2018/389 z dnia 27 listopada 2017r. (RTS) oraz przepisy Dyrektywy PSD2 wprowadzają obowiązek stosowania przez dostawców usług płatniczych mechanizmów tzw. silnego uwierzytelniania użytkownika.

Postanowienia zawarte w Dyrektywie PSD2 wchodzą w życie z dniem 14 września 2019 r. i będą obowiązywać w całej Europie.

Czym jest owe "Silne uwierzytelnienie klienta” w praktyce:

Silne uwierzytelnienie Klienta to inaczej uwierzytelnienie dwuczynnikowe, które ma zapewniać wyższy poziom wiarygodności i odporności na fraudy.

Silne uwierzytelnienie oznacza  użycie co najmniej dwóch elementów należących do kategorii:

  • Wiedza (coś, co wie tylko użytkownik), np. PIN lub hasło - dynamiczne jednorazowe hasło, np. wysyłane w wiadomości SMS,
  • Posiadanie (coś, co posiada tylko użytkownik), np. karta/smartfon
  • Cecha klienta (coś, czym jest użytkownik), np. dane biometryczne – odcisk palców, rozpoznawanie twarzy

 

Instrukcja logowania do usługi Internet Banking od 14.09.2019r.- pobierz

 

Pragniemy poinformować, iż została udostępniona Klientom bankowości elektronicznej aplikacja mobilna „Nasz Bank" umożliwiająca stosowanie metody silnego uwierzytelnienia bazującej na powiadomieniach PUSH.

Aplikacja Nasz Bank może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych.

 

Informacje o aplikacji Nasz Bank:nbmini

Bankomaty bezprowizyjne

Skorzystaj z bezprowizyjnych bankomatów SGB  w całej Polsce.

Wyszukaj na mapie lokalizację bankomatów w Twojej okolicy.


Przekazy zagraniczne

Otrzymywanie przekazów z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
BIC/SWIFT GBWCPLPP oraz numeru Państwa rachunku w systemie IBAN. Przed numerem rachunku dodajemy dwie litery: PL

Kontakt

Centrala banku
Rejonowy Bank Spółdzielczy
w Lututowie,  98-360 Lututów,
ul.Klonowska 2
tel. 43 871 40 23,
tel. 43 871 49 90
godz. otwarcia: pn.-pt. 7.45-16.00

email: rbslututow@pro.onet.pl