1.Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
2.Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
1)komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek,
z użyciem mechanizmów szyfrujących,
2)uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
a)pamięci,
b)komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
c)informacji o lokalizacji,
d)aparatu fotograficznego,
e)danych kontaktów.
3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
4. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
5. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
6. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej
Polityki Prywatności na stronie www.rbs.lututow.pl
Wersja na dzień: 12.11.2020 r.